هلیاهلیا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

هلیا حداد

شیر خشک

1390/11/1 2:15
نویسنده : مامان هلیا
7,796 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهترین شیر برای بچه ها شیر مادر است.

چرا شیر مادر بهترین شیر است؟

چون از نظر ترکیبات کاملا اختصاصی برای بچه انسان است و شیر گاو اختصاصی برای گوساله است و کسانی که شیر گاو به بچه های زیر یک سال می دهند بچه هایشان را بی ارزش می شمارند.

شیر مادر حاوی دو اسید چرب : اسید آراشیدونیک و دوکوزا هگزانوییک اسید می باشد که این دو نقش های خیلی زیادی دارند که مهمترین آنها افزایش یادگیری و افزایش قدرت حل مساله در بچه ها  و بهبود بینایی است. همچنین پره بیوتیک ها هم در شیر مادر وجود دارند که اینها هم نقشهای زیادی دارند که مهمترین آنها کاهش بروز اسهال و یبوست در بچه ها و همچنین افزایش ایمنیت بچه ها در مقابل بیماریها و کاهش عفونت هاست. نوکلئوتیدها هم از ترکیبات دیگر شیر مادر است که روی رشد مناسب دور سر و ایمنیت و کاهش اسهال اثر مثبت دارد.

اگر شیر مادر نبود چاره چیست؟

آیا بعضی ها که مخالف شیرخشک هستند حق با آنان است؟

الان با توجه به پیشرفت علم و تغییرات خیلی زیاد در شیرهای خشک آنها را نزدیک تر به شیر مادر کرده اند و هر سه ماده بالا را به شیرهای خشک اضافه کرده اند.

بعضی شرکت های شیر خشک ادعا میکنند که این مواد را اضافه کرده اند ولی مقدار آن را روی قوطی آن لیبل نکرده اند که اینها در حدی اضافه کرده اند که اصلا تاثیر مثبتی ندارد.

سوپرامیل بهترین و قوی ترین و....ترین شیری است که در بازار ایران موجود است و کلا با جدیدترین متد و استانداردها تهیه شده است و میتوان گفت نزدیکترین شیر به شیر مادر است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ایدا
29 دی 90 11:16
سلام از اشنایی با شما خوشحال شدم وبلاگتون را دیدم خوب بود خدا هلیای خوشگلتان را هم برایتان حفظ کنه از روی پروانه نازتون میبوسم منتظر نظرات شما در وبلاگ ایدا هستم
مامان ایدا
29 دی 90 11:35
سلام با اجازه لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا حداد می باشد